سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 3:6 ::  نويسنده : علیرضا

Lorax دانلود دوبله فارسي انيميشن لوراكس The Lorax 2012

نام انیمیشن: The Lorax – لوراکس

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۶ دقیقه

حجم: ۶۱۲ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: پسرکی دوازده ساله به نام تد برای رسیدن به دوست رویاهای خود باید سر از کار ماجرای موجودی عجیب به نام لوراکس دربیاورد. لوراکس که محیط طبیعی زندگی خود را در خطر می بیند با کمک تد می خواهد نقشه شوم سودجویان را برای قطع درختان جنگل به هم بزنذ. شهردار و خلافکاران هم که این دو را مانع دستیابی خود به ثروت سرشار می بینند به مقابله با آنان برمی خیزند…

 

 

caution دانلود دوبله فارسي انيميشن لوراكس The Lorax 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:59 ::  نويسنده : علیرضا

Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

 

Mozilla Thunderbird مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 14.0 Final

 

 

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:47 ::  نويسنده : علیرضا

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

Mozilla Firefox نگارش جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 14.0.1

 

 

 



ادامه مطلب ...


uTorrent Turbo Accelerator 2.4.0.0 ابزاری بسیار کاربردی و کم حجم در جهت سرعت بخشیدن به نرم افزار دانلود از تورنت می باشد ، اگر جز آن دسته از کاربرانی  که همیشه در تورنت در حال گشت و گذار و یافتن فایل های مورد نظر خود هستید حتما می دانید که این سرور به دلیل ازدحام فوق العاده بالا و شلوغ بودن سرورهای آن امکان دانلود با بالاترین سرعت میسر نیست و در بعضی موارد دانلود با سرعت بسیار پایینی انجام می پذیرد ، اما نرم افزار uTorrent Turbo Booster این مشکل را برطرف ساخته و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های تورنت خود را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید ، این نرم افزار با استفاده از حداکثر پنهای باند شما سرعت دانلود را افزایش داده و موجب می شود که فایل ها با سرعت بیشتری دانلود شوند بنابراین شما می توانید با نصب این نرم افزار از سرعت بالای دانلود فایل ها در سرورهای مختلف تورنت لذت ببرید.

 

uTorrent Turbo Accelerator افزايش سرعت شما در دانلود از تورنت با uTorrent Turbo Accelerator 2.4.0.0



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:42 ::  نويسنده : علیرضا

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد.  قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود.

دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.3.6 Final

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Download Accelerator Plus Premium 10.0.3.6 Final:

- سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر

- افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد

- تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود

- دارای قابلیت Pause & Resume

- توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود

- امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است

- امکان نمایش محتویات فایل های زیپ

- توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده

- دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:40 ::  نويسنده : علیرضا

نرم افزاری کامل برای مدیریت اینترنت و اتصالات کامپیوتر شما به اینترنت می باشد. با این نرم افزار میتوان ضمن محدود کردن و قفل اتصال سیستم به اینترنت ، امکان محدود کردن کاربران و نرم افزارها به اینترنت وجود دارد. با Internet Lock میتوان زمان دسترسی به اینترنت را محدود کرد با به طور کل دسترسی به اینترنت را قفل نمود. همچنین میتوان برای کاربران مختلف محدودیت های متفاوتی در نظر گرفت و همچنین توانایی قفل کردن نرم افزارها و حتی فیلتر کردن سایت ها نیز با Internet Lock فراهم شده است. 

برای مثال میتوان ساعت دسترسی به اینترنت بین ۹ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین کرد و یا اینکه به طور کل در روزهای مشخص دسترسی به اینترنت با پسورد امکان پذیر باشد و محدودیت دیگر این است که میتوان تایم دسترسی به اینترنت را برای مثال ۳۰ دقیقه تعریف نمود. محدود کردن نرم افزارها نیز به همین صورت یا به طور کلی یعنی قفل کردن دسترسی یک یا چند نرم افزار به اینترنت را قطع یا محدود کرد. برای قابلیت های جزئی تر قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

internet lock محدود سازی اینترنت و وبسایت ها با Internet Lock 5.3.2

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Lock 5.3.2:

- بلوک کردن وبسایت ها و آی پی ها

- قفل گذاری کلی روی دسترسی به اینترنت

- امکان بلوک کردن تمامی وبسایت ها و اجازه به چند وبسایت خاص

- محدود کردن متفاوت کاربران مختلف برای دسترسی به اینترنت

- امکان تعیین محدود زمانی دسترسی برای کاربران و نرم افزارها

- توانایی پسورد گذاشتن بر روی تمامی نرم افزارهای مرورگر وب

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

Internet Lock



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:37 ::  نويسنده : علیرضا

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد.

Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد.

گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome سریعترین مرورگر وب دنیا با Google Chrome 21.0.1180.60

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Chrome 21.0.1180.60:

- پشتیبانی قابلیت Tabbed Browsing 

- امنیت بسیار بالا و دارای قابلیت sand box rendering

- سازگاری با استانداردهای جدید دنیای وب css3 و html5

- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب

- دارای افزونه های شخصی سازی بسیار

- جلوگیری از باز شدن صفحات pop-up

- جلوگیری از باز شدن صفحات دارای کدهای مخرب

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:34 ::  نويسنده : علیرضا

Video2Webcam نرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

 

video2webcam ارسال ویدیو بدون وب‌کم در چت تصویری Video2Webcam 3.3.3.8

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Video2Webcam 3.3.3.8:

- امکان ارسال ویدیو به جای ارسال تصویر وب کم

- بدون نیاز به وب کم واقعی

- توانایی ارسال عکس به عنوان تصویر وب کم

- سوییچ آسان بین تصویر وب کم و تصویر ویدیوی

- سازگاری با اکثر مسنجرهای معروف دنیا

- پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی و عکس

- محیط کاربری بسیار ساده و آسان

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:32 ::  نويسنده : علیرضا

Cucusoft Net Guard نرم افزار رایگان و کامل برای مدیریت پهنای باند مصرفی شما می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید دانلود و آپلود را کنترل کنید و همچنین نرم افزارهایی که از اینترنتان استفاده میکنند را ملاحظه بفرمایید. به این ترتیب اگر نرم افزاری بدون اجازه شما پهنای باندتان را مصرف می نماید ، میتوانید از آن جلوگیری کنید و همچنین اگر یک فایل مخرب از دید شما پنهان شده و در حال مصرف و رد و بدل اطلاعات از طریق اینترنت می باشد ، برای شما آشکار خواهد شد و میتوانید ابتدا دسترسی آن را ببندید و سپس فکری برای حذف آن کنید.

Cucusoft Net Guard علاوه بر امکانات کنترل پهنای باند ، میتواند آمار مصرف روزانه ، ماهیانه و سالیانه شما را مشخص کند. در همین راستا امکان محدود سازی پهنای باند مصرفی و ایجاد هشدارها در زمان نزدیک شدن به پایان محدودیت پهنای باند نیز وجود دارد. 

 

NetGuard کنترل و مدیریت پهنای باند اینترنت Cucusoft Net Guard 2.0.1.1

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Cucusoft Net Guard 2.0.1.1:

- نمایش مصرف روزانه هر نرم افزار از پهنای باند شما

- محدود سازی مصرف پهنای باند

- نمایش میزان پهنای باند مصرفی در روز ، ماه و سال

- ایجاد هشدار برای پایان پهنای باند مصرفی

- نمایش نرم افزارهایی که از پهنای باند مصرف میکنند

- جلوگیری از استفاده نرم افزار مورد نظر از اینترنت

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:31 ::  نويسنده : علیرضا

اگر از آن دسته افرادی هستید که از اکانت های متعددی در شبکه های اجتماعی فیس بوک ، گوگل پلاس و توییتر برخوردار هستید ، حتما برای بررسی و چک کردن آنها با مشکلاتی مواجه خواهید شد. شایع ترین این مشکلات شلوغ شدن مرورگرها و اتلاف زمان زیادی در زمان بررسی آنهاست.

Social Pro نرم افزاری ویژه برای مدیریت کامل اکانت شبکه های اجتماعی فیس بوک ، گوگل پلاس ، توییتر و اکانت جیمیل می باشد. به وسیله این نرم افزار هیچ پیامی و نوشته دوستانتان را از دست نخواهید داد ، میتوانید به راحتی به ارسال و اشتراک گذاری بپردازید و تمامی فرایندهای معمول در شبکه های اجتماعی را انجام دهید. توسط Social Pro درخواست های دوستی ، نوتیفکشن ها ، پیام ها را به راحتی دریافت خواهید کرد و بسیار ساده میتوانید استریم صفحات اجتماعی خودتان را چک کنید ، دیدگاه ارسال کنید ، لایک و +۱ بدهید و… . 

همانطور که ذکر شد Social Pro میتواند علاوه بر مدیریت شبکه های اجتماعی فیس بوک ، توییتر و گوگل پلاس ، توانایی مدیریت اکانت های جیمیل و چت با جی‌تاک را نیز دارد. همچنین باتوجه به اینکه در فیس بوک امکان چت وجود دارد ، در این نرم افزار نیز امکان چت کردن با افراد آنلاین در اکانت فیس بوک شما وجود دارد.

 

social pro  مدیریت اکانت ها در شبکه های اجتماعی Social Pro 2.0.8

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Social Pro 2.0.8:

- هشدار به وسیله صدا در زمان دریافت notification جدید

- مدیریت اکانت های فیس بوک ، توییتر و گوگل+

- امکان مدیریت کامل اکانت جیمیل 

- توانایی چت با اکانت های جی تاک و فیس بوک

- سازگاری کامل با شبکه های اجتماعی نامبرده

- ارسال و اشتراک گذاری بسیار ساده متن ، عکس ویدیو و لینک و…

- ارسال دیدگاه ، لایک کردن و +۱ دادن

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:28 ::  نويسنده : علیرضا

Xilisoft Online Video Downloader نرم افزاری فوق العاده برای مشاهده و دانلود ویدیو از سایت های معروف به اشتراک گذاری ویدیو می باشد. توسط این نرم افزار کاربر به راحتی ویدیوهای مورد نظرش را در محیط نرم افزار باز میکند و ضمن اینکه امکان مشاهده مستقیم در آن وجود دارد ، میتواند بسیار سریع ویدیو مورد نظر را دانلود نماید. در هنگام دانلود میتواند کیفیت ویدیو مورد نظر را نیز انتخاب کرد که این کیفیت حتی تا ۷۲۰p و ۱۰۸۰p نیز قابل انتخاب است. این نرم افزار از سایت های YouTube, Metacafe, Dailymotion, Break, Vimeo, Revver, Blip, Vidilife, Stickam, ESPN, blogTV, NicoNico جهت دانلود پشتیبانی میکند. در هنگام دانلود میتوان فرمت فایل را نیز بین دو انتخاب FLV و MP4 گزینش کرد. همچنین لازم به ذکر است امکان دانلود همزمان چندین ویدیو نیز امکان پذیر است. برای قابلیت های جزئی تر به ادامه مطلب بروید.

 

xilisoft online video downloader دانلود ویدیوهای آنلاین Xilisoft Online Video Downloader 3.3.3.20120810

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft Online Video Downloader 3.3.3 Build 20120810:

- امکان دانلود یک ویدیو با چندین رزولوشن مختلف

- نمایش ویدیوهای آنلاین و امکان دانلود آنها

- دانلود همزمان چندین ویدیو از چندین ویدیو

- پشتیبانی از اکثر سایت های محبوب اشتراک ویدیو

- امکان تنظیم پروکسی سرور

- استفاده از کل پهنای باند موجود برای افزایش سرعت دانلود

- توانایی تنظیم اینکه بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:27 ::  نويسنده : علیرضا

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

 

oovoo چت تصویری با کیفیت ooVoo 3.5.1.72 Final



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:25 ::  نويسنده : علیرضا

Comodo Dragon مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است. این مرورگر قدرتمند را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Comodo Dragon مرورگر امن، سریع و قدرتمند Comodo Dragon 21.1 Final



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:23 ::  نويسنده : علیرضا

Adobe Flash Player یک کلاینت با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. آخرین ورژن فلش پلیر را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Flash Player مشاهده فایل های فلش توسط Adobe Flash Player 11.4.402.265 Final



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:21 ::  نويسنده : علیرضا

Skypeنرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود.  این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. 

skype2 تماس صوتی رایگان با Skype 5.10.66.116 Final



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:19 ::  نويسنده : علیرضا

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera نسخه جدید اپرا Opera Web Browser 12.02 Build 1578 Final

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera Web Browser 12.02 Build 1578 Final:

- سرعت بالا در بارگذاری صفحات وب

- امنیت بالا نسبت به اینترنت اسکپلورر در وب گردی

- دارای توانایی مدیریت پسوردها

- قابلیت turbo opera برای کاربران با سرعت اینترنت پایین

- استفاده کم از منابع سیستم

- مجهز به افزونه فید خوان

- پشتیبانی از استانداردهای جدید دنیای وب مانند html5 و css3

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:17 ::  نويسنده : علیرضا

یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت. 

 

Mozilla Firefox وبگردی سریع و امن با فایرفاکس Firefox 15.0



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:12 ::  نويسنده : علیرضا

سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.12 Build 15 Final

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.12 Build 15 Final



ادامه مطلب ...


ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت (تاریخ ۱۵٫۰۶٫۲۰۱۲) آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 Integrated June 2012

ادامه مطلب ...


سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, :: 4:24 ::  نويسنده : علیرضا

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه ی نهایی ویندوز هشت می باشد که توسط فروشندگان لو رفته است و زودتر از تاریخ انتشار رسمی در اینترنت پخش شده که هنوز هیچ کرکی برای این ویندوز عرضه نشده و استفاده از آن به صورت تریال و ۳۰ روزه خواهد بود . برای آشنایی بیشتر با این ویندوز و همچنین مشاهده لینک های دانلود نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید .Windows 8 Pro دانلود نسخه نهايي ويندوز هشت Windows 8 Professional Rtm x64/x86

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه ی نهایی ویندوز هشت می باشد که توسط فروشندگان لو رفته است و زودتر از تاریخ انتشار رسمی در اینترنت پخش شده که هنوز هیچ کرکی برای این ویندوز عرضه نشده و استفاده از آن به صورت تریال و ۳۰ روزه خواهد بود . برای آشنایی بیشتر با این ویندوز و همچنین مشاهده لینک های دانلود نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید .

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, :: 1:28 ::  نويسنده : علیرضا

 

madagascar 1 cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن ماداگاسکار 1   Madagascar 2005

نام انیمیشن: Madagascar – ماداگاسکار

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۵

مدت زمان: ۸۶ دقیقه

حجم: ۵۷۸ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: ماداگاسکار داستان حیواناتی است که در باغ وحش شهر نیویورک زندگی می کنند که ۴ دوست می باشند : شیر ، گوره خر ، زرافه و یک کرگدن باردار. با گم شدن یکی از آن ها بقیه به دنبال او اسیر شده و داخل قفس به افریقا برگردانده می شوند و در همین حین یک اتفاق در دریا آن ها را به سمت سواحل ماداگاسکار می کشاند. آن ها با ورود به دنیای وحش با یک بومی ماداگاسکاری که نوعی میمون است آشنا می شوند. سرانجام قهرمان داستان ما با واقعیت های مقدر شده طبیعت مواجه می شود و …

 



ادامه مطلب ...


 

The Pirates Band of Misfits دانلود دوبله فارسي انيميشن دزدان دريايي نخاله The Pirates! Band of Misfits

نام انیمیشن: The Pirates! Band of Misfits – دزدان دریایی نخاله

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی ، عروسکی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم: ۶۳۷/۹۳۵ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/1080p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: این انیمیشن درباره یک دزد دریایی است که به منظور غلبه کردن بر رقیبان دیرینه اش تصمیم می گیرد در یک مسابقه مهم شرکت کند تا جایزه بزرگ دزدان دریایی را بدست بیاورد. اما زمانی که او و خدمه اش به سمت محل برگزاری مسابقه حرکت می کنند از لندن سر در می آورند و… 

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, :: 3:8 ::  نويسنده : علیرضا

 

Robots دانلود دوبله فارسي انيميشن روبات ها Robots 2005

نام انیمیشن: Robots – روبات ها

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۵

مدت زمان: ۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم: ۶۱۷ مگابایت

کیفیت: BDRip 720P

دوبله فارسی

خلاصه داستان: این انیمیشن زندگی روباتی شجاع و مخترع به نام رادنی را نمایش می دهد که برای کمک به پدرش ، با اختراع خود به شهر ربات ها می رود تا بیگویلد را ببیند . ولی شخصیت محبوب او تسلیم شده است و کار تعمیر ربات های از کار افتاده را رها کرده است ولی رادنی نا امید نمی شود و به دنبال او می گردد تا این که او را به کمک دوستانش پیدا می کند و … 

 



ادامه مطلب ...


 

a monster in paris cover small دانلود دوبله فارسي انيميشن هيولايي در پاريس A Monster In Paris 2011

نام انیمیشن: A Monster In Paris – هیولایی در پاریس

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۶۲۵ مگابایت

کیفیت: BDRip 720P

دوبله فارسی (ریزموج)

خلاصه داستان: امیل آپارات‌چی خجالتی و رائول مخترع پرهیجان در پی به دام انداختن هیولایی هستند که شهروندان را به وحشت انداخته است. لوسیل ستاره مهربان کاباره و یک دانشمند عجیب و غریب و میمون عصبانی او در این ماموریت آن‌ها را همراهی می‌کنند و … 

 



ادامه مطلب ...


دانلود انیمیشن
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود انیمیشن و آدرس alireza8.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1