سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:28 ::  نويسنده : علیرضا

Xilisoft Online Video Downloader نرم افزاری فوق العاده برای مشاهده و دانلود ویدیو از سایت های معروف به اشتراک گذاری ویدیو می باشد. توسط این نرم افزار کاربر به راحتی ویدیوهای مورد نظرش را در محیط نرم افزار باز میکند و ضمن اینکه امکان مشاهده مستقیم در آن وجود دارد ، میتواند بسیار سریع ویدیو مورد نظر را دانلود نماید. در هنگام دانلود میتواند کیفیت ویدیو مورد نظر را نیز انتخاب کرد که این کیفیت حتی تا ۷۲۰p و ۱۰۸۰p نیز قابل انتخاب است. این نرم افزار از سایت های YouTube, Metacafe, Dailymotion, Break, Vimeo, Revver, Blip, Vidilife, Stickam, ESPN, blogTV, NicoNico جهت دانلود پشتیبانی میکند. در هنگام دانلود میتوان فرمت فایل را نیز بین دو انتخاب FLV و MP4 گزینش کرد. همچنین لازم به ذکر است امکان دانلود همزمان چندین ویدیو نیز امکان پذیر است. برای قابلیت های جزئی تر به ادامه مطلب بروید.

 

xilisoft online video downloader دانلود ویدیوهای آنلاین Xilisoft Online Video Downloader 3.3.3.20120810

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft Online Video Downloader 3.3.3 Build 20120810:

- امکان دانلود یک ویدیو با چندین رزولوشن مختلف

- نمایش ویدیوهای آنلاین و امکان دانلود آنها

- دانلود همزمان چندین ویدیو از چندین ویدیو

- پشتیبانی از اکثر سایت های محبوب اشتراک ویدیو

- امکان تنظیم پروکسی سرور

- استفاده از کل پهنای باند موجود برای افزایش سرعت دانلود

- توانایی تنظیم اینکه بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:27 ::  نويسنده : علیرضا

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

 

oovoo چت تصویری با کیفیت ooVoo 3.5.1.72 Final



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:25 ::  نويسنده : علیرضا

Comodo Dragon مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است. این مرورگر قدرتمند را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Comodo Dragon مرورگر امن، سریع و قدرتمند Comodo Dragon 21.1 Final



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:23 ::  نويسنده : علیرضا

Adobe Flash Player یک کلاینت با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. آخرین ورژن فلش پلیر را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Flash Player مشاهده فایل های فلش توسط Adobe Flash Player 11.4.402.265 Final



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:21 ::  نويسنده : علیرضا

Skypeنرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود.  این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. 

skype2 تماس صوتی رایگان با Skype 5.10.66.116 Final



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:19 ::  نويسنده : علیرضا

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera نسخه جدید اپرا Opera Web Browser 12.02 Build 1578 Final

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera Web Browser 12.02 Build 1578 Final:

- سرعت بالا در بارگذاری صفحات وب

- امنیت بالا نسبت به اینترنت اسکپلورر در وب گردی

- دارای توانایی مدیریت پسوردها

- قابلیت turbo opera برای کاربران با سرعت اینترنت پایین

- استفاده کم از منابع سیستم

- مجهز به افزونه فید خوان

- پشتیبانی از استانداردهای جدید دنیای وب مانند html5 و css3

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:17 ::  نويسنده : علیرضا

یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت. 

 

Mozilla Firefox وبگردی سریع و امن با فایرفاکس Firefox 15.0



ادامه مطلب ...


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 2:12 ::  نويسنده : علیرضا

سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.12 Build 15 Final

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.12 Build 15 Final



ادامه مطلب ...


ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت (تاریخ ۱۵٫۰۶٫۲۰۱۲) آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 Integrated June 2012

ادامه مطلب ...


سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, :: 4:24 ::  نويسنده : علیرضا

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه ی نهایی ویندوز هشت می باشد که توسط فروشندگان لو رفته است و زودتر از تاریخ انتشار رسمی در اینترنت پخش شده که هنوز هیچ کرکی برای این ویندوز عرضه نشده و استفاده از آن به صورت تریال و ۳۰ روزه خواهد بود . برای آشنایی بیشتر با این ویندوز و همچنین مشاهده لینک های دانلود نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید .Windows 8 Pro دانلود نسخه نهايي ويندوز هشت Windows 8 Professional Rtm x64/x86

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه ی نهایی ویندوز هشت می باشد که توسط فروشندگان لو رفته است و زودتر از تاریخ انتشار رسمی در اینترنت پخش شده که هنوز هیچ کرکی برای این ویندوز عرضه نشده و استفاده از آن به صورت تریال و ۳۰ روزه خواهد بود . برای آشنایی بیشتر با این ویندوز و همچنین مشاهده لینک های دانلود نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید .

 



ادامه مطلب ...


دانلود انیمیشن
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود انیمیشن و آدرس alireza8.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
cache01last1392189320